دسکتاپ من!!


dokhtaroone

سلام.به وبلاگ من خوش اومديد.اميدوارم ازش خوشتون بياد.لطفا نظر دادن رو فراموش نكنيد.

 



نمیدونم چرا هرکی میومد دسکتاپ کامپیوتر منو میدید دهنش باز میموند :o: بابام که آخرش بود دسکتاپو دید یه پس گردنی زد گفت: این چه وضعشه لپ تاب واست خریدم اینجوری کنی؟ :D (فک و فامیله داریم؟!) حالا انگار چی بود الان عکسشو براتون میذارم ببینید شما بگید آخه مشکلی داره اینجوری باشه؟ :؟: البته یه عکس هم از بعد مرتب کردن دسکتاپ براتون میذارم (البته همچین مرتب کردن هم نبودا هرچی فایل اضافه رو دسکتاپ بود ریختم تو پوشه های دسکتاپ!) بعد شما بگید دسکتاپ اینجوری چشه مگه؟ :00:

دسکتاپ قبل از مرتب کردن!

راستی اون دوتا جای خالی هم که میبینید خالی نبوده ها تو عکس حذفش کردم! :D

 

و این هم بعد از مرتب کردن اساسی:

دسکتاپ بعد از مرتب شدن اساسی!

چقدر سخت بود دل کندن از فایل های رو دسکتاپم :sad: بگذریم، آقا من الان به یه نکته جالب پی بردم…! دسکتاپ من چرا بکگراند نداره؟سیاهه! :؟: تا حالا توجه نکرده بودم! :ddd:



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت3:36---20 خرداد 1391
سلام , این جوری خیلی باحاله , دسکتاب منم همین جوری بود , البته تا قبل از عوض کردن ویندوزم چون الان دیگه پاک شدن !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:0 توسط Farnoosh| |


Power By: LoxBlog.Com